兔子狗拯救世界

喜欢楚楚

Lucky - Jason Mraz

And so I'm sailing through the sea 我在大海上扬帆
To an island where we'll meet 去我们约定相见的一个海岛
You'll hear the music fill the air 你会听见那飘荡在空中的音乐
I'll put a flower in your hair 我会在你头上插上一朵花
Though the breezes through trees 微风掠过树梢
Move so pretty you're all I see 你在我眼中是如此可爱
As the world keeps spinning round 以至于整个世界都在旋转
You hold me right here right now 这一刻你紧紧抱住我
I'm lucky I'm in love with my best friend 我很幸运我爱上了我最好的朋友
Lucky to have been where I have been 幸运我所经历过的一切
Lucky to be coming home again 幸运又能回到家
Lucky we're in love every way 幸运我们相爱
Lucky to have stayed where we have stayed 幸运我们所停留的地方
Lucky to be coming home someday 幸运某天回到家

评论

© 兔子狗拯救世界 | Powered by LOFTER